אני הולך על האמצעי, מה אתך איזה מהם נראה לך הכי טוב?

בשבועיים האחרונים לקחתי על עצמי משימה,

להבין טוב יותר מה הקהילה שלי באמת רוצה!


להבין מה בעצם עצר אותם עד עכשיו, להצטרף,

למהפכה שלאט לאט משנה חיים של השותפים בה.

ואיך אני אוכל להתאים את ההצעות שלי, לפחות עבור הרוב.

כמובן שאני אף פעם לא יכול לרצות כולם,

בטח לא את האוכלי חינם,

שרוצים הכל בגרוש וחצי, או בחינם!

אבל אם אצליח לרצות 80% מהקהילה שלי,

ולהביא אותם להישגים משמעותיים בשנה הקרובה.


אז אדע שאכן ההתמדה שלי להבין את לקוחותי

טוב יותר אכן הצליחה בענק!

ביקשתי בשבועיים האחרונים מהנציגים שלי,

שישאלו כל לקוח מתענייןבקורס אפיליאייט האקר,

מה עצר אותו עד עכשיו להצטרף למהפכה?


אלו תוצאות הסקר שערכתי:

1. אין ליווי אישי, אני פוחד שלא יהיה מי שיענה לי לשאלות.

2. יקר לי, אין לי כסף כרגע להצטרף אצטרף בעתיד.

3. כבר רכשתי והתאכזבתי בעבר מקורסים...

4. אני לא מאמין שאצליח.


בעקבות התובנות האללו, הוספתי עבורך את השיפורים הבאים:

1. מעכשיו יש אפשרות לקבל גם ליווי אישי בקורס

בכמה דרגות שונות, הקורס חולק ל-3 מסלולים שונים.

ולך נשאר רק לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורך.


2. הקורס פוצל ל-3 מסלולים שונים, שבכל אחד מהם.

המחיר שונה באופן משמעותי...

חשוב להבין שהקורס בנוי בצורה סופר יסודית.

וגם במסלול הפשוט והזול ביותר ניתן להגיע להצלחה ענקית.


אז אם המחיר זה מה שעצר אותך מלהצטרף עד היום.

עכשיו יש לך אפשרות להצטרף לקורס היום בעלות 

נמוכה של החל מ-247 שקלים לחודש בלבד!


3. אני גם התאכזבתי בחיי מהמון דברים בדיוק כמוך.

אבל מה היה קורה אילו מכל אכזבה הייתי אומר לעולם לא שוב?


זה לא משנה עם התאכזבת מקורס או מזוגיות, מקום עבודה ועד...

בחיים צריך לדעת להמשיך הלאה!

עד שבסוף מגיעים לתוצאה הרצויה.

אני לא יודע ממי רכשת בעבר קורסים.

אבל אני יכול לומר בגאווה שיש לי רק 5% סטודנטים לא מרוצים :)


אני מציע לך להצתרף כבר היום,

הכי גרוע שיכול לקרות... שההצלחה תהיה מעל המצופה.


4. אם אין לך אמון בעצמך, 

אז במקרה כזה גם לי אין אמון בך.

אני לא אוהב אנשים חסרי אמונה.


כל הלקוחות שאנו לי ככה אחלתי להם בהצלחה במקום אחר.


אני לא מתכוון להכריח אף אחד לשפר את החיים שלו.

זה חייב לבוא ממך, אחרת חבל על הזמן של שנינו.


מסלולי הקורס המשופרים לבחירתך:

חשוב להבין שהקורס בנוי בצורה סופר יסודית!

ובאמת שאין צורך לקחת ליווי, אבל אם

יש לך רצון לזה אז מי אני שיסרב :)

   


ואם עדין עולות בך חששות...


אז בדיוק בשביל זה, יצאתי עם מבצע מטורף נוסף.

עשרה שיעורים ראשונים בעשרה שקלים בלבד:

(ההטבה מוגבלת ל-100 איש בלבד).

https://app.icount.co.il/m/8bcc9


נתראה עוד רגע בצד השני :)

 

נ.ב 

כדאי לך עכשיו גם להירשם לערוץ היוטיוב שלי.

אני מעלה לערוץ היוטיוב שלי טיפים מטורפים,

שבזכותם העוקבים שלי רואים: תוצאות מידיות בבנק $

https://www.youtube.com/channel/UCjfpEXW7zpZJF0i6mVZo-Uw?sub_confirmation=1

נ.ב - 2

- רוצה לקבוע איתי פגישת יעוץ? כל הפרטים: כאן.

- ניתן לעקוב אחרי הפעילות שלי ב: בפייסבוק / יוטיוב / אינסטגרם.

- רוצה שנהיה חברים בפייסבוק? אפשר להציע לי חברות - כאן.

- בעזרת מענה על סקר קצר אני אלמד אותך,

איך להרוויח פי כמה עבור כל שקל השקעה בפרסום: ניתן לענות על הסקר כאן.

- רוצה לעשות איתי שיתוף פעולה? כל הפרטים: כאן.

נ.ב - 3

קיבלת ממני הצעה מפתה בעבר, ורק עכשיו החלטת לפעול?

אולי זה יוכל לעזור לך למצוא את מה שפספסת:

http://shivuralimarketing.israel-online-academy.co.il/

נשתמע שוב בקרוב

ברנרד מזל טוב

 

"הילד הרע" של עולם השיווק.

- לא רוצה לקבל ממני יותר מיילים? אין שום בעיה, כל מה שעליך לעשות זה ללחוץ על

"הסרה מהרשימה" בתחתית המייל וניפרד לשלום כחברים, רק מזהיר אותך, שאין דרך חזרה. 

נשלח לכתובת foyeci@gmail.com מהכתובת bernard@affiliatehacker.co.il
שולח: ברנרד מזל טוב
כתובת השולח: ירושלים
הסרה מהרשימה | עדכון פרטים | דיווח דיוור לא מורשה

רב מסר מערכת דיוור ודפי נחיתה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדבר שבלעדיו קורס "קאשטיוב" פשוט לא יעבוד לכם (אם חשבתם להירשם, כדאי לפתוח)

חטיפה – החיילת מקו 300: הערב ב-21:15 בערוץ 12

רק עד חצות: ארוחה זוגית במונטיפיורי מ-189 שח | ספא סינרגיה במלון עין גדי | קורס רכיבה על סוסים בפסח | בוקר זוגית בסינמה סיטי - פרסומת